La Mania w stylu Vogue

Joanna Przetakiewicz nie przestaje inwestować w swoją markę. Najnowszą kampanię reklamową dla La Manii stylizowała sama Sarah Harris – ważna postać z szeregów brytyjskiego Vogue’a.

Foto: Agata Pospieszyńska / La Mania

Swoją karierę dziennikarską zaczęła od stażu w magazynie „Tatler”. Następnie podjęła współpracę z prestiżowym „Women's Wear Daily”. Później Sarah Harris pisała dla magazynu „W”, aż w końcu trafiła do szeregów mekki modowego dziennikarstwa – do Vogue’a. Tam konsekwentnie rozwijała swoją karierę przechodząc wszystkie szczeble aż do stanowiska dyrektora działu Fashion Features. Zarządzając tym działem brytyjskiego magazynu, Sarah Harris odpowiedzialna jest za treści ukazujące się w Vogue’u. 10 lat spędzonych w redakcji modowej biblii dały jej status prawdziwego eksperta i poważanej postaci w świecie mody. Fakt, że to ona wystylizowała najnowszą kampanię La Manii jest przełomem w polskiej modzie.

Foto: Agata Pospieszyńska / La Mania

To wszystko za sprawą znajomości, nad którymi Joanna Przetakiewicz konsekwentnie pracuje. Dzięki dyrektor kreatywnej La Manii, polska moda zaczyna być zauważalna za granicą. Sesja, którą wystylizowała Sarah Harris odbyła się w Londynie i poświęcona jest kolekcji La Manii na sezon jesień – zima 2015 / 2016. Autorką zdjęć jest Agata Pospieszyńska. Ubrania prezentuje piękna Marlena Szoka, reprezentowana przez agencję Avant Models.

Foto: Agata Pospieszyńska / La Mania

W kolekcji pojawiają się miękkie zamszowe sukienki, spodnie i spódnice o linii „A”, delikatne szyfonowe bluzki i sukienki ozdobione motywem pędzącego konia lub  złotymi metalowymi blaszkami w kolorach oliwki, granatu i czerni. Uzupełniają je płaszcze z zamszu i rozszerzane jeansowe spodnie. Całości dopełniają szpilki włoskiej marki Aquazzury (dostępne w butikach La Manii).

Foto: Agata Pospieszyńska / La Mania
Foto: Agata Pospieszyńska / La Mania
Foto: Agata Pospieszyńska / La Mania
Foto: Agata Pospieszyńska / La Mania

Tematy:

Nieprawidłowy email