Gwiazdy Instagrama w nowej kampanii Tommy’ego Hilfigera

Amerykański dom mody do swojej najnowszej kampanii zaprosił najbardziej wpływowych nastolatków na Instagramie. Wśród nich jest między innymi modelka Hailey Baldwin.

Foto: Materiały prasowe

Wiosenna kampania Hilfiger Denim powstała w Los Angeles, a autorką zdjęć jest młoda fotografka z Nowego Jorku - Devyn Galindo.N atomiast do udziału w kampanii zaproszeni zostali modele, a także gwiazy Instagrama z pokolenia millenialsów - Hailey Baldwin, Immy Waterhouse, Luka Sabbat, Sang Woo Kim i David Baywater.

Foto: Materiały prasowe Tommy Hilfiger Denim

Wszyscy razem mają, na samym tylko Instagramie, ponad 10 milionów obserwatorów. Na tym właśnie najbardziej zależało marce - aby modele i modelki zaangażowali swoich fanów, pokazując im zdjęcia zza kulis powstawania kampanii oraz swoją własną interpretację życia w wielkiej metropolii.

Foto: Materiały prasowe Tommy Hilfiger Denim

To już druga współpraca marki z modelkami Baldwin i Waterhouse. Hailey Baldwin chodziła między innymi w ostatnim pokazie kolekcji Tommy Hilfiger na wiosnę 2016 podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku, a Waterhouse pojawiła się w kampanii Tommy Hilfiger Re-Editon na jesień 2015 u boku swojej siostry, również modelki, Suki Waterhouse.

Foto: Materiały prasowe Tommy Hilfiger Denim

Tematy:

Nieprawidłowy email