KAMPANIA DIOR WIOSNA LATO 2013

Ostatnie lata nie były łatwe dla domu mody DIOR. Wraz z odejściem Johna Galliano – wieloletniego dyrektora kreatywnego oraz twórcy bardzo wyraźnego i spójnego wizerunku marki - firma straciła swoją tożsamość. Długo jej szukała, zatrudniając kolejnych projektantów. Wiele podjętych decyzji wzbudzało kontrowersje. Wydaje się, że z wyraźnego kryzysu marce udało się wyjść obronną ręką.

Dior

Wraz z nadejściem Rafa Simonsa, Dior wkroczył w erę różniącą się od wizji Johna Galliano; erę silnie inspirowaną twórczością samego Christiana Diora. Debiut Rafa Simona to nic innego jak reinterpretacja ikonicznego New Look. Pierwsza kolekcja Haute Couture Jesień Zima 2012/2013 nowego projektanta marki rzuciła na kolana krytyków mody. Wszyscy z niecierpliwością czekali też na pierwszą kolekcję ready-to-wear. Podczas paryskiego tygodnia mody we wrześniu 2012 roku Raf Simons po raz kolejny podbił serca miłośników marki Dior. Powrót do korzeni okazał się być strzałem w 10.

Kampanie reklamowe są bardzo ważną częścią spójnego wizerunku marki. Pierwsza kampania pod kierunkiem Rafa Simonsa odgrywa dużą rolę w budowaniu nowej strategii, ponieważ nakreśla zupełnie nową stylistykę. Na miejscu ulubienicy Johna Galliano – Karlie Kloss - pojawiły się cztery nowe twarze: Daiane Conterato, Anna Martynova, Marie Piovesan i Daria Strokous. Autorem zdjęć jest Willy Vanderperr.

Zobacz galerię z udziałem nowej Kobiety Diora.

Dior

Eleganckie garnitury, minimalistyczne suknie, metaliczne szpilki i monochromatyczne torby grają pierwsze role w nowej kampanii Diora na Wiosnę Lato 2013.

Dior

Kampania Wiosna Lato 2013 jest pierwszą kampania domu mody pod kierunkiem Rafa Simonsa.

Dior

Wizerunkowe, dramatyczne zdjęcia z piękną Karlie Kloss ustąpiły miejsca minimalistycznym zdjęciom Willy’ego Vanderperra.

Dior

Twarzami kampanii zostały: Daiane Conterato, Anna Martynova, Marie Piovesan i Daria Strokous.

Tematy:

Nieprawidłowy email