Joan Smalls w kamapnii Calvin Klein x Zalando

Popularna platforma internetowa, Zalando, połączyła siły z marką Calvin Klein Underwear, aby zaprezentować nową kampanię #SHAREYOURSEXY, której twarzą jest modelka Joan Smalls.

Foto: Zalando

Podstawą tej kampanii jest indywidualne poczucie sexy oraz zachęcenie europejskich odbiorców do dzielenia się swoimi wyobrażeniami na temat tego, co oznacza bycie sexy. Dodatkowym aspektem jest próba odejścia od typowego rozumienia pojęcia „sexy” na rzecz pewności siebie oraz świadomości, że bycie seksownym wypływa z wnętrza. Zamiast dyktowania gotowych odpowiedzi, Joan Smalls zadaje pytanie o znaczenie sexy bezpośrednio odbiorcy, dając tym samym początek dyskusji.

Foto: Zalando Joan Smalls x Zalando

W specjalnie przygotowanych spotach kampania zwraca się do lokalnych odbiorców, z lekką dozą zuchwałości modelka nawiązuje w nich między innymi do szwajcarskich zegarków, czy też holenderskich rowerów. Spoty reklamowe wspierane są dodatkowo materiałem zza kulis, w którym Joan Smalls i partnerujący jej, Tobias Sorensen, opowiadają o tym, co sami uznają za sexy.

Tematy:

Nieprawidłowy email