Iris Apfel i Karlie Kloss w kampanii Kate Spade na sezon wiosna 2015

Czy młode pokolenie może żyć w pełnej symbiozie ze swoimi (pra)dziadkami? Jak najbardziej! I nie chodzi tylko o kwestie duchowe, jak i modowe. Marka Kate Spade stworzyła kampanię reklamową jednoczącą różne pokolenia – ich przedstawicielkami są 93-letnia Iris Apfel i 22-letnia Karlie Kloss.

Kate Spade

W tym roku wiosenne kampanie reklamowe przypominają wyścig na najciekawsze twarze i interesujące zjawiska społeczne. Dlatego nastąpiło odrodzenie ery modelek plus size, ale także plus age. Iris Apfel - uznana za najstarszą modelkę świata, wystąpiła już w towarzystwie Tavi Gavinson w kampanii Alexis Bittar. Jak się okazuje, w tym sezonie swoją twarz 93-latka użyczyła także innej marce. Wraz z Karlie Kloss reklamują wiosenną kolekcję Kate Spade.

Akcja kampanii dzieje się na ławce w parku – tutaj spotykają się przedstawiciele różnych pokoleń, by w ciepłej atmosferze rozkwitającej przyrody i słońca cieszyć się swoim towarzystwem. Angażując do kampanii 22-letnią Kloss i 93-letnią Apfel marka chce zwrócić uwagę na uniwersalność swoich produktów. Co ciekawe, to właśnie stylizacje młodszej modelki są bardziej zachowawcze i klasyczne, podczas gdy Iris pozuje w skarpetkach w kropki, zielonych spodniach i z czerwoną torebką.

Od jakiegoś czasu w środowisku mówiło się o nieciekawej sytuacji finansowej właścicieli marki Kate Spade. Być może tak chwytliwe nazwiska z ogromnym potencjałem w mediach społecznościowych przyciągną nowych klientów i odsuną groźby zamknięcia marki.

Kate Spade
Kate Spade
Kate Spade

Tematy:

Nieprawidłowy email