Ikony muzyki w kampanii Saint Laurent

Odkąd wodze kreacji w legendarnym francuskim domu mody przejął Heidi Slimane, zapoczątkowano w nim falę rewolucji. Jedną z nich jest projekt kampanii, poświęconych największym światowym muzykom. W tym sezonie na tapetę Saint Laurent idą prawdziwe żyjące legendy: B.B. King, Chuck Berry i Jerry Lee Lewis.

Saint Laurent Paris

Pierre Berge wiedział co robi, mianując w marcu 2012 roku Heidi Slimane na dyrektora kreatywnego domu mody, który Berge współtworzył wraz ze swoim życiowym partnerem – Yves Saint Laurent. Slimane przeprowadził szereg reform, które miały przystosować legendarną markę do współczesnego świata mody. Pierwszą z rewolucji była zmiana nazwy, z której znikną pierwszy człon z nazwiska francuskiego projektanta. Od tego czasu kolekcje powstają pod marką [url=http://vumag.pl/marki/kategoria,moda,661/marka,saint-laurent,314.html ]Saint Laurent Paris.

Od początku swojego panowania w domu mody Slimane tworzył także projekt, który ma oddawać hołd ikonom muzyki. W pierwszej jego odsłonie wzięli udział m.in.: Marylin Manson i Courtney Love. Światło dzienne ujrzała właśnie kolejna odsłona kampanii – tym razem Heidi Slimane sięgnął nieco głębiej do korzeni rockowej i soulowej muzyki zapraszając do współpracy takie legendy, jak: B.B. King, Chuck Berry i Jerry Lee Lewis.

Niezwykle klimatyczne zdjęcia trafnie oddają wyjątkowość trzech postaci, tworząc im swojego rodzaju fotograficzny pomnik. Wszyscy muzycy wystąpili na nich specjalnie uszytych na tę okazję garniturach, których proces tworzenia osobiście doglądał Slimane.

Saint Laurent Paris
Saint Laurent Paris
Saint Laurent Paris

Tematy:

Nieprawidłowy email