Gwyneth Paltrow twarzą kampanii TOUS

To już czwarta odsłona  kampanii reklamowej TOUS „Czułe historie” -promującej najnowszą kolekcję marki na sezon wiosna-lato 2016.

Foto: Materiały prasowe

W tej odsłonie gwiazdą kampanii jest Gwyneth Paltrow, która występuje w nowej historii przedstawiającej inną perspektywę czułości, najważniejszej wartości marki, przedstawionej w lekki, inteligentny i zabawny sposób.

43-letnia aktorka będzie twarzą marki TOUS na świecie przez cały rok 2016, występując we wszystkich kampaniach. W najnowszej odsłonie historii z serii „Czułe historie” Paltrow wciela się w postać Alice, kobiety, której niestraszne są związki na odległość, bo jest w stanie czuć miłość partnera bez względu na dzielące ich kilometry.

TOUS nie jest pierwszą marką, która postanowiła nawiązać współpracę z hollywoodzką aktorką. Gwyneth Paltrow była już ambasadorką domu mody Dior, Hugo Boss, Tod’s, a także brała udział w kampaniach reklamowych kosmetyków Estee Lauder i Max Factor. Czy także sprawdzi się w roli ambasadorki biżuterii z kultowym misiem?

Foto: Materiały prasowe TOUS
Foto: Materiały prasowe TOUS

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email