Grafika Filipa Pągowskiego na ubraniach Comme des Garcons

Mamy nie lada gratkę dla miłośników Comme des Garcons. Japońska marka wraca do Polski z młodzieżową linią PLAY. Inauguracja najnowszej kolekcji odbędzie się 3 września w Warszawie.

Filip Prągowski

Nasz sentyment do domu mody Comme des Garcons wynika nie tylko z oryginalnego stylu i skrupulatnie dopracowanych projektów. Japońska marka od 15 lat współpracuje z polskim artystą – Filipem Pągowskim. Grafik zaprojektował charakterystyczne serce z oczami, które od 2002 roku stanowi logo młodzieżowej linii PLAY. To nie jedyne konotacje Pągowskiego z japońskim domem mody - w 1992 roku grafik chodził w pokazie kolekcji wiosna – lato. Co więcej, prace jego ojca zostały wykorzystane w jednej z kolekcji marki. Takim sposobem sześć plakatów Henryka Tomaszewskiego trafiło na koszule japońskiej marki.

na zdjęciu: Filip Prągowski

Linię PLAY Comme des Garcons z sercem autorstwa Polaka można scharakteryzować jako pret-a-porter. W kolekcji dostępne są gównie t-shirty, koszule, swetry, zapachy typu unisex, a ostatnio nawet trampki, które powstały we współpracy z Converse. W ubraniach z linii PLAY rozkochały się takie gwiazdy, jak Miley Cyrus, Diane Kruger, Justin Biber, Pharrell Williams, Justin Timberlake, czy Rihanna.

Na początku września linia PLAY Comme des Garcons z charakterystycznym sercem autorstwa Polaka dostępna będzie w Warszawie. Ubrania można kupić w Boutique L2 przy ul. Koszykowej 31.

3 września odbyła się oficjalna inauguracja linii PLAY Comme des Garcons w Polsce. Nie mogło na niej zabraknąć redakcji VU MAG!

VU MAG

Tematy:

Nieprawidłowy email