David Beckham i idealna szafa współczesnego mężczyzny

David Beckham poszerza swoją współpracę z H&M. Do kolekcji bielizny projektowanej przez Brytyjczyka dołącza kolekcja ubrań wybranych przez niego i odpowiadających jego rozpoznawalnemu na całym świecie stylowi.

fot. materiały prasowe

Miłość między Davidem Beckhamem i H&M kwitnie. Wiosną szwedzka sieciówka poszerzy kolekcję sygnowaną nazwiskiem byłego piłkarza o ubrania. Do tej pory owocem współpracy marki i Beckhama były trzy kolekcje bielizny David Beckham Bodywear (i wprawiające w stan bliski ekstazie zdjęcia promujące kolekcję). Dzięki H&M mogłyśmy do woli nacieszyć się widokiem męża Victorii w samych bokserkach. Teraz przyszła pora zajrzeć do szafy Davida.

fot. materiały prasowe

Kolekcja Modern Essentials to ubrania wyselekcjonowane przez Davida, które odzwierciedlają jego nienaganny styl, a jednocześnie nie doprowadzają do bankructwa. Marka nie udaje, że David osobiście zaprojektował ubrania z kolekcji, jedynie wybrał rzeczy spośród już istniejących propozycji, które jego zdaniem powinny znaleźć się w szafie każdego dobrze ubranego mężczyzny. Kluczowymi elementami wiosennych stylizacji będą więc: kurtka- bomberka, dżinsowa kurtka w kolorze spranej bieli, krótki płaszcz z kołnierzem, doskonale skrojona marynarka i oczywiście idealnie leżące koszule i koszulki polo. A wszystko zaprezentowane na bajecznym, wytatuowanym ciele Davida Beckhama.

fot. materiały prasowe

Autorem zdjęć, które nie dają mi spać po nocach (i które podobnie jak fotografie z kampanii Bodywear, wylądują na mojej lodówce) jest Marc Foster. Tradycyjnie już, Beckham pozuje w industrialnych wnętrzach. Twarz ma skupioną, lekko posępną. Spogląda gdzieś w bok, zamyślony. Czyżby zastanawiał się w jaki sposób zaprezentować kolejną kolekcję obcisłych bokserek i topów, które sprawiają, że milionom kobiet i mężczyzn na całym świecie trzeba udzielać pierwszej pomocy z powodu zatrzymanej akcji serca? A może rozmyśla nad umiejscowieniem kolejnego tatuażu? Oficjalne oświadczenie prasowe marki H&M niestety nie odpowiada na to pytanie. Jest natomiast pełne zapewnień o radości płynącej z kontynuacji współpracy z brytyjskim przystojniakiem.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

„Jestem zachwycony, że mogę kontynuować i rozwijać moją współpracę z H&M wybierając moje ulubione elementy kolekcji Modern Essentials. Każda rzecz to nowy klasyk, który sprawi, że wiosenna garderoba każdego mężczyzny będzie bardzo stylowa. Marc Foster jest jednym z moich ulubionych reżyserów. Nie mogę doczekać się, gdy nowa kampania trafi do mediów,” entuzjazmował się David.

fot. materiały prasowe

Kampania pojawi się zapewne w lutym. Zaś kolekcje Modern Essentials i Bodywear trafią do sprzedaży na początku marca.

fot. materiały prasowe

Tematy:

Nieprawidłowy email