Christy Turlington gwiazdą kampanii marki John Galliano

Dla domu mody John Galliano to kolejny krok w odbudowie utraconego blasku. Jest to bowiem pierwsza w historii marki kampania reklamowa.

Foto: Getty Images

Po tym, jak John Galliano naraził się swoimi antysemickimi komentarzami całemu światu mody, razem z odejściem z Diora stracił również prawa do marki John Galliano. W międzyczasie brand nieco podupadł, a jego właściciele szukali nowego pomysłu na kontynuację marki. Dyrektor kreatywny Bill Gaytten (prowadzi markę od skandalu w 2011 roku) w tym sezonie stawia na zamiany. Zaproponował nowe logo wymyślone przez Atelier Franck Durand, a także pierwszą w historii Galliano kampanię reklamową.

Jej gwiazdą została ikona lat 90., modelka Christy Turlington. Bohaterka kultowych kampanii Calvin Klein, muza Petera Lindbergha, tym razem pozowała przed obiektywem duetu Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Na czarno-biały ujęciach gwiazda modelingu prezentuje się rewelacyjnie. Pomimo że Amerykanka dawno przekroczyła czterdziestkę (modelka w styczniu skończyła 47 lat), niejedna nastolatka może pozazdrościć jej formy.

Foto: Getty Images Christy Turlington

Sekret Turlington na wiecznie młody wygląd? Zapomnijcie o operacjach plastycznych. Modelka od dawna propaguje zdrowy tryb życia i jak twierdzi, to dzięki jodze pozyskała umiejętność łagodzenia konfliktów i zjednywania sobie ludzi. A co najważniejsze, uważa, że to właśnie joga jest prawdziwym eliksirem młodości.

Foto: Getty Images Christy Turlington
Foto: Getty Images Christy Turlington

Nieprawidłowy email