Chris Benz wskrzesi markę Bill Blass?

Chris Benz został właśnie ogłoszony nowym dyrektorem kreatywnym marki Bill Blass. Czy nowojorski projektant wskrzesi markę, która od 2 lat nie przygotowała żadnej nowej kolekcji?

Chris Benz fot. Andrew Toth / Getty Images

Nazwisko Benza niewiele może mówić osobom, które swoją edukację o rynku mody kończą na kartkowaniu lub klikaniu po Vogue’u. Chris Benz to nowojorski projektant, który rozsławił się swoim perfekcyjnie prowadzonym zawodowym koncie na Twitterze i kolumną na Fashionista. Choć od jakiegoś czasu nie pokazywał żadnych nowych projektów, rynek mody ewidentnie o nim nie zapomniał.

Ogłoszono właśnie, że został mianowany nowym dyrektorem kreatywnym marki Bill Blass. Jego najważniejszym celem jest ponowne wypromowanie tej marki, w szczególności wśród młodych i aktywnych klientów. To będzie trudne zadanie, bowiem od jesieni 2012 Bill Blass nie pokazał żadnych nowości.

Cały pomysł zakładał sprowadzenie amerykańskiego projektanta, który rozumie współczesną kobietę. Nie bez znaczenia dla szefów firmy pozostaje również ogromna popularność Benza w mediach społecznościowych.

Konto Chrisa Benza na Twitterze śledzi ponad 156 tysięcy osób.

Chris Benz / Tweeter Chris Benz

Tematy:

Nieprawidłowy email