Chiara Ferragni na okładce hiszpańskiego Vogue’a

To jest historyczny moment w świecie mody! Po raz pierwszy na okładce Vogue’a wystąpiła blogerka - Chiara Ferragni. Czy to nowa era dla modowych blogów?

Vogue

Tego chyba nikt się nie spodziewał! Chiara Ferragni jako pierwsza w historii blogerka modowa trafiła na okładkę Vogue’a. To nie lada osiągnięcie, zwłaszcza że wielu krytyków sondowało już koniec ery dziewczyn, które za pomocą swoich internetowych pamiętników wkraczają w świat mody. Nie zapominajmy także o prestiżu, jaki gwarantuje pojawienie się w Vogue’u. Marzą o tym wszystkie kobiety: zaczynając od „zwykłych” fashionistek, poprzez aktorki, wokalistki oraz oczywiście najbardziej gorące nazwiska ze świata modelingu. Doskonale pamiętamy, jak bardzo o publikację w biblii mody zabiegała Kim Kardashian…

Blogerki modowe to drażliwy temat modowego środowiska. Dla jednych są miłym powiewem świeżości w hermetycznym środowisku, dla innych jego zakałą. Jedni liczą się z ich zdaniem i doceniają wyczucie stylu (oczywiście, jeśli je mają), inni twierdzą, że w łatwy sposób chcą zakleszczyć się wśród ludzi z doświadczeniem, którzy latami pracowali na swoje pozycje. Jednak prawda jest taka, że żyjemy w czasach mediów internetowych i nie można ignorować siły, jaką są portale społecznościowe. To dzięki nim blogerki modowe uzyskują niebotyczny zasięg i trafiają do użytkowników na całym świecie. Mają swoich wiernych fanów, którzy śledzą każdy ich krok, a przy tym wszystkim zarabiają niemałe pieniądze.

Chiara Ferragni jest idealnym przykładem blogowego giganta. Jej strona The Blond Salad to prawdziwa żyła złota! Szacuje się, że przez rok swojej modowej działalności Chiara Ferragani zarabia 8 mln dolarów! Aby dojść do zarobków na takim poziomie, Chiara musiała poważnie rozwinąć swój biznes: stworzyła markę butów Chiara Ferragni Collection i mocny biznes plan. Dzisiaj redakcję jej bloga tworzy ok. 15 osób.

Swoją firmą Chiara udowodniła, że jest nie tylko kobietą o szóstym zmyśle estetycznym, ale także nieprzeciętną bizneswoman. Jej przypadek został omawiany przez profesorów Harvardu, a jej osoba podawana jako przykład dla studentów prestiżowej uczelni. Świat mody nie mógł pozostać obojętny na jej sukcesy i postanowił ją wyróżnić.

Jako nagrodę, Chiara Ferragani dostała okładkę w modowej biblii. Blogerka pojawiła się na okładce kwietniowego wydania hiszpańskiego Vogue’a. Oliwy do ognia sukcesu dodaje fakt, że Chiara jest pierwszą w historii blogerką, która pojawiła się w prestiżowym piśmie modowym. Tym samym utarła nosa wszystkim, którzy wróżyli rychły koniec ery blogerek.

Vogue
Getty Images
Getty Images
Getty Images
Getty Images
Getty Images
Getty Images

Tematy:

Nieprawidłowy email