Cameron Diaz pracuje dla PLV

Znana amerykańska aktorka postanowiła wkroczyć do nowej branży nabywając udziały w marce Pour La Victoire sprzedającej buty i akcesoria. Na stanowisku dyrektor artystycznej czeka ją wiele wyzwań.

Getty Images

To nie jest kolejna, jednorazowa kolaboracji gwiazdy ze znaną marką. Cameron Diaz będzie miała wiele do powiedzenia przy tworzeniu kolekcji czy planowaniu kampanii marki. Mimo braku doświadczenia w branży modowej, aktorka zdaje się być gotowa do podjęcia nowego wyzwania.

- Pour La Victoire daje mi możliwość stworzenia czegoś ponadczasowego. Muszę się jeszcze wiele dowiedzieć o tej branży. Interesuje mnie zdobycie wiedzy o tym jak powstaje kolekcja. Chciałabym powiedzieć, że to będzie świetna zabawa, ale w rzeczywistości tu chodzi o coś więcej – przyznaje aktorka.

Kampania Pour La Victoir

Cameron posiada udziały w PLV Studio Inc. I siostrzanej marki Kelsi Dagger, sprzedającej akcesoria skierowane do nastolatków. Jej artystyczna kontrola obejmuje jednak jedynie działania w obrębie najdroższej linii marki Pour La Victorie, której produkty mieszczą się w cenie 200-500 dolarów.

Jak udało jej się zdobyć tak istotne stanowisko w znanej na całym świecie marce? Dave Baram, przyjaciel aktorki oraz członek zespołu PLV, 2 lata temu zaprosił ją do showroom’u brandu. Baram szybko przekonał się, że Cameron nie jest kolejną dziewczyną, która przychodzi tu na krótką pogawędkę, lecz osobą, która ma coś do powiedzenia na temat funkcjonowania firmy. Cameron mimo obaw spowodowanych brakiem doświadczenia, nie mogła odmówić tak ciekawej propozycji.

Poza nadzorowaniem tworzenia kolekcji, do zadań Cameron będzie należało również dbanie o kształt kampanii reklamowych. Marka zaufała gustowi znanej aktorki i już od jesieni 2013 odda w jej ręce obowiązki dyrektora kreatywnego. Zanim to nastąpi, Diaz wyselekcjonuje z letniej kolekcji swoje ulubione elementy, które stworzą linię opatrzoną tytułem „Cameron’s Picks”.

Kampania Pour La Victoir

Aktorka przyznaje, że przy tworzeniu obuwia i torebek najbardziej będzie zależało jej na jakości, wygodzie i modnym designie. – Jeśli wydajesz na torebkę 500 dolarów, musi ona stać się twoim życiowym towarzyszem – mówi Cameron. – Tym właśnie torebka jest dla kobiety.

- Nasza klientka ma około 35 lat, jest zamożna i wytworna na co dzień. Cameron jest przystępna i twardo stąpa po ziemi. Zarabia mnóstwo pieniędzy, ale chce wiedzieć na co je wydaje – mówi Chris Nakatani, szef marki PLV.

Czy Cameron uda się oderwać od etykietki „projektantki celebrytki” ? Silnym dowodem na to, że to możliwe jest modowa działalność bliźniaczek Olsen i Victorii Beckham. – Wiem jak pracuję i co jest dla mnie ważne. Będę robić co w mojej mocy. Nie wszyscy osiągają jedynie sukcesy lub ponoszą porażki przez cały czas. Wszystko co mogę zrobić to pogodzić się z tym – mówi aktorka.

Tematy:

Nieprawidłowy email