Blonde Salad Chiara Ferragni milionerką!

Ile można zarobić na prowadzeniu bloga? Setki, tysiące, a może… miliony? Trudno Ci w to uwierzyć? Spójrz na Chiarę Ferragni!

LACANVAS.COM / Andrew Arthur

Chiara Ferragni – bez wątpienia jedna z najsłynniejszych blogerek świata - to dziś już milionerka! Podliczono, że gwiazda Internetu w najbliższym czasie zarobi około 8 milionów dolarów!

Kwota ta to nie tylko dochody z bloga. Prowadzenie go to tylko jedna trzecia kwoty, o której mowa - donosi WWD. Reszta pieniędzy pochodzi ze współpracy z różnego rodzaju markami modowymi przy tworzeniu kolekcji. Jedną z najważniejszych jest Chiara Ferragni Collection – kolekcja butów zaprojektowanych przez blogerkę i wypuszczonych na rynek przy współpracy z Lorenzo Barindelli oraz Paolo Barletta. Premiera pierwszej kolekcji miała miejsce pięć lat temu.

LACANVAS.COM / Andrew Arthur

Chiara Ferragni jest jedną z pierwszych, jeśli nie pierwszą, blogerką, której udało się przekształcić bloga w prawdziwy biznes. To, co możemy oglądać w Internecie, to tak naprawdę wizytówka młodej bizneswoman, która główne pieniądze zarabia na projektowaniu butów (a następnie ich promowaniu). Dziś kolekcja butów sygnowanych nazwiskiem Chiary Ferragni dostępna jest w 200 sklepach rozsianych po 25 krajach świata. Każda para kosztuje od 220 do 500 dolarów! Do tej pory Chiara Ferraghi współpracowała również przy kolekcjach Steve Maddena czy Supergi.

BullsPress

Dlaczego Blonde Salad odniosła taki sukces? Nie myślcie, że to zasługa tylko i wyłącznie Chiary – jej osobowości, stylu czy urody. Być może to było potrzebne jej na początku. Dziś Blonde Salad to tak naprawdę 14-osobowa firma (The Blone Salad Team) przynosząca jak każda inna dochody. To międzynarodowy magazyn z prezesem w postaci Riccarda Pozzoli na czele oraz wydawcą - Alessio Sanzogni.

theblondesalad.com

- W ciągu pierwszych pięciu lat staraliśmy się utrzymać markę Blonde Salad na rynku – mówi Riccardo Pozzoli. Teraz przyszedł czas na żniwa. Dzisiaj TBS czuwa nie tylko nad jakością i ilością treści zamieszczanych na blogu czy nad współpracą przy tworzeniu i rozpowszechnianiu kolekcji Chiary Ferragni. To przede wszystkim praca w social media!

Główne pole bitwy to Instagram. Chiara Ferragni zdobywa od 4 do 5 tysięcy fanów dziennie! W tym momencie profil blogerki śledzi ponad 2,7 mln użytkowników! Popularność Blonde Salad na Instagramie rośnie w zawrotnym tempie i zmusza TBS do zmiany kursu.

– Ludzie chcą wiedzieć nie tylko, co Chiara Ferragni ma na sobie, ale śledzić jej każdy krok. Wiedzieć, co jadła na śniadanie, gdzie piła kawę, z kim dziś się spotkała – twierdzi Riccardo Pozzoli, który jest przekonany, że po wrześniowych pokazach mody popularność Chiary Ferragni będzie jeszcze większa!

Tematy:

Nieprawidłowy email