17-letni bloger ambasadorem znanej marki kosmetycznej

Wielkie marki kosmetyczne decydują się na angażowanie do swoich kampanii młodych mężczyzn - wizażystów, blogerów i vlogerów. Tym razem współpracę z 17-letnim blogerem Lewyssem Ballem nawiązał Rimmel.

Foto: Materiały prasowe

CoverGirl, Maybelline a teraz Rimmel zdecydował się zatrudnić do swojej kampanii mężczyznę. Mowa o 17-letnim blogerze Lewysie Ballu, którego Instagram obserwuje aż 50 tys. followersów.

Nastolatek prowadzi również kanał YouTube, na którym prezentuje tutoriale makijażowe. 17-letni bloger promuje markę w kampanii #LiveTheLondonLook razem z m.in. Carą Delevingne. Zobaczcie, jak się w niej prezentuje.

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

~fury : chyba jednak - nie
5 lut 23:07
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Nieprawidłowy email