Bandany i piękni chłopcy w reklamie Versace

Dopiero zaczęliśmy się cieszyć wiosennymi temperaturami, a Versace już wypuszcza jesienną kampanię reklamową. Ale dzięki przystojnym modelom w bandanach temperatura nie opada…

Kampania Versace / fot. Mert Alas & Marcus Piggott

Warszawa dopiero budzi się z zimowego snu, a we Włoszech Versace już dawno zaplanowało jesienną kampanię. Bardzo seksowną jesienną kampanię, dodajmy. Na początek najlepsze: modele Filip Hrivnak i Daan van der Deen w bandanach. Ale nie, nie mają ich na głowach. Na szyjach też nie. Mają na sobie skórzane spodnie bez kroku, spod których wystają slipki ozdobione bandanowym nadrukiem. Do tego skórzane kurtki, kaloryfery na brzuchu, które zawstydziłyby Pudziana i anielsko wykrojone usteczka. Uczcijmy genialną fotografię minutą bezwstydnego gapienia się.

Kampania Versace / fot. Mert Alas & Marcus Piggott

Minuta minęła. Przechodzimy do pozostałych zdjęć autorstwa duetu Mert & Marcus, a stylizowanych przez Donatellę Versace. Damską kolekcję promują Anna Ewers i Stella Tennant. Anna wciela się w rolę idealnego manekina sklepowego, obserwuje ją ubrana w czerń Stella. Świetne fotografie mają coś z klimatu zdjęć Helmuta Newtona, z domieszką Guy Bourdina. Donatella tak tłumaczyła koncepcję zdjęć: Chciałam pokazać siłę i wolność charakterystyczną dla Versace obecnie. W wizerunkach kobiet chodzi o siłę i zmysłowość. Kobiety przejmują kontrolę.

Kampania Versace / fot. Mert Alas & Marcus Piggott
Kampania Versace / fot. Mert Alas & Marcus Piggott
Kampania Versace / fot. Mert Alas & Marcus Piggott
Kampania Versace / fot. Mert Alas & Marcus Piggott

Nie będę udawać, odwrócenie ról – oddanie władzy dziewczynom i lekkie uprzedmiotowienie chłopców całkiem mi się podoba. Po latach oglądania zbliżeń biustów (ostatnio w towarzystwie maselnicy), otwartych ust (nie tylko Anji Rubik) i kobiet sprowadzonych do roli gadżetu, zdjęcia Versace są odświeżające. To się nazywa równouprawnienie XXI wieku ;-)

Tematy:

Nieprawidłowy email