Agata Buzek w roli modelki

Agata Buzek została gwiazdą najnowszej kampanii Nenukko. Tym samym dołączyła do grona wyjątkowych ambasadorów marki takich jak Maja Ostaszewska, Reni Jusis, Jacek Borcuch, Agnieszka Żulewska i Bartosz Gelner.

Tegoroczna kampania Nenukko swoją tematyką nawiązuje do ostatnich wydarzeń związanych z Puszczą Białowieską, a nowa sesja zdjęciowa marki jest wymownym artystycznym komentarzem do tego kontrowersyjnego projektu.

Obecność Agaty Buzek w roli modelki jest w tym kontekście szczególnie znacząca. Aktorka jest działaczką na rzecz praw człowieka, aktywną wegetarianką broniącą praw zwierząt i osobą regularnie angażującą się w lokalne i ogólnopolskie akcje społeczne. Jako bohaterka sesji Nenukko wciela się w rolę człowieka przyszłości, który instynktownie dąży do odzyskania swojej pierwotnej więzi z naturą.

W kolekcji dominują kolory ziemi – paleta złamanych zieleni, brązów i beży. Gamę przełamują odcienie błękitu i granatu pojawiające się w pasiastych wzorach. Formy ubrań są przeskalowane, a w stylizacjach dodatkowo spiętrzone przez warstwowe ułożenie i obecność udrapowanych szali.

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email

Foto: Materiały prasowe

Kampania Nenukko jesień-zima 2016/17

Agata Buzek w roli modelki. Aktorka została gwiazdą nowej kampanii polskiej marki Nenukko.

Agata Buzek w roli modelki (slajd 1 z 6)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały prasowe

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały prasowe

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały prasowe

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały prasowe

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Materiały prasowe

Reklamy
Koniec bloku reklamowego