Emilia Nawarecka twarzą najnowszej kampanii 303 Avenue

Emilia Nawarecka wspiera polską modę. 21-letnia modelka została właśnie twarzą jesienno-zimowej kampanii marki 303 Avenue, stworzonej przez Marzenę Niemoczyńską.

Foto: Getty Images

Emilię Nawarecką widzimy na wybiegach u najlepszych projektantów, również tych z polskiego podwórka. Kilka dni temu Emilia otworzyła i zamknęła jubileuszowy pokaz Łukasza Jemioła. Teraz jej nazwisko pojawiło się w kontekście polskiej marki 303 Avenue. Modelka została bohaterką jesienno-zimowej kampanii.

Najnowsza kolekcja składa się z rzeczy niemal niezbędnych na jesienno-zimową niepogodę. Bo jak wyobrazić sobie szarą aurę za oknem bez ciepłych płaszczy, otulających szali czyli grubych plecionych swetrów. Jesienno-zimowe klimaty uchwycone zostały przez najmodniejszy duet fotograficzny ostatnich miesięcy – Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika. Emilia Nawarecka sfotografowana została w stylowych wnętrzach pełnych książek i ciepłej domowej atmosfery.

Tematy:

Nieprawidłowy email