Best Look: Beyonce w Topshop

Beyonce już wielokrotnie udowodniła, że z chęcią sięga po ubrania z popularnych sieciówek. A jeśli z jedną z nich wchodzi w spółkę, wzajemna sympatia wzrasta jeszcze bardziej. Zobaczcie, jak gwiazda wyglądała na otwarciu nowego butiku marki Topshop.

fot. Dimitrios Kambouris / Getty Images

Gdy dotarła do nas informacja o spółce, jaką Beyonce zakłada z właścicielami Topshop, cegiełki zaczęły tworzyć logiczną całość. Ubrania brytyjskiej sieciówki coraz częściej pojawiające się w stylizacjach gwiazdy, nie mogły być przecież dziełem przypadku. Wszystko stało się jasne, gdy ogłoszono, że Beyonce stworzy sportowo - street’ową markę ciuchów we współpracy z marką Topshop. Beyonce odda swoje nazwisko, sieciówka podzieli się swoim know-how. Obie strony podzielą się zyskami po połowie. Trudno o bardziej sprawiedliwy układ, nic zatem dziwnego, że Beyonce była najważniejszą gwiazdą podczas otwarcia nowego butiku Topshop i Topmen w Nowym Jorku.

fot. Dimitrios Kambouris / Getty Images

Na tę okazję wokalistka wybrała mikroskopijną, czarną sukienkę marki Topshop. Prosty krój nadaje małej czarnej szlachetności, jednak połyskujące w błysku fleszy cekiny sprawiają, że kreacja doskonale sprawdza się na wieczorne wyjście i kosztuje zaledwie 68 funtów.

fot. Dimitrios Kambouris / Getty Images

Beyonce postawiła na prostotę, wybierając czarne pantofle na słupku z zapięciem za kostkę. Subtelna biżuteria Lorraine Schwartz dodaje elegancji.

fot. Dimitrios Kambouris / Getty Images

Wokalistka po raz pierwszy publicznie pokazała się w nowej, krótkiej fryzurze. Niestety fakt skrócenia przez Beyonce włosów nie budzi już takiej sensacji, jak kiedyś. W końcu do tej pory trudno rozstrzygnąć, kiedy wokalistka rzeczywiście zmienia ich długość, a kiedy po prostu zmienia peruki.

fot. Dimitrios Kambouris / Getty Images

Nieprawidłowy email