Ulubiona torebka gwiazd: Gucci Dionysus

Ashley Graham na lotnisku pojawiła się z jedną z najmodniejszych torebek ostatnich sezonów. Sprawdź, kto jeszcze ma ją w swojej szafie.

Ten model torebki Gucci znajduje się w garderobie praktycznie każdej, która choć trochę interesuje się modą. Model Gucci Dionysus, który debiutował na wybiegu razem z pierwszą kolekcją przygotowaną przez nowego dyrektora kreatywnego marki, Alessandro Michele, od razu podbiła serca stylistek, gwiazd, modelek i blogerek. Ten model torebki z charakterystyczną klamrą mają w swojej garderobie między innymi Rosie Huntington-Whiteley, Sienna Miller, Anna dello Russo, a także Beyonce.

Teraz do szczęśliwych posiadaczek dołączyła także najsłynniejsza modelka plus size Alshley Graham. Cena tego modelu waha się pomiędzy 1,200 euro a prawie 3, 5 tys. Sprawdź, kto jeszcze należy do jej szczęśliwych posiadaczy.

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (40)

~TTT : Torebka jak torebka. Podniecają się ceną. To mogli napisać coś o materiałach wykorzystanych do jej uszycia. Skóra, wykończenia itp. Np: wykonana z wygarbowanej skóry członka ISIS, skóra wcześniej była moczona w specjalnych solach zwiększających jej trwałość, elastyczność oraz zmieniające kolor. Wykończenie to złoto,srebro, platyna kamienie szlachetne. Taki opis to ja rozumiem i cena też ma swoje uzasadnienie.
1 lis 16 13:26 | ocena: 95%
Liczba głosów:21
95%
5%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Krewetka do ~Chłop: Wszystko na ten temat.Absolutnie nie zazdroszczę im tych jachtów.Żal mi jedynie tych frajerów,którzy dają się dymać na tak duże pieniądze za jakiś super modny gadżet.Typowe snoby.Muszą to mieć bo jakiś tam frajer od mody zapowiedział,że to jest teraz najnowszy krzyk mody.Płacą za niego krocie a w rzeczywistości jest warty ułamek tych pieniędzy.
1 lis 16 11:32 | ocena: 97%
Liczba głosów:30
97%
3%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Chłop : Idioci dokładają się w ten sposób do jachtów szefów korporacji , kupując wykreowany badziew szyty za 5 dolarów w Chinach

1 lis 16 11:21 | ocena: 97%
Liczba głosów:34
97%
3%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~z venus, : 3.5 tys euro to chyba ze skóry byłego męża z zestawem wibrujących zabawek do kompletu ?
1 lis 16 11:08 | ocena: 93%
Liczba głosów:30
93%
7%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Oda : Wygląda tandetnie...sorry
1 lis 16 16:08 | ocena: 100%
Liczba głosów:26
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~inka : to trzeba na głowę upaśc, żeby tyle zapłacic
1 lis 16 11:12 | ocena: 90%
Liczba głosów:31
90%
10%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~anonim : jak je stać niech se kupują, ale mogłyby wspomóc schronisko dla bezdomnych zwierząt/ ludzi, walkę z głodem, z AIDS itp. ale są różnepriorytety
1 lis 16 10:24 | ocena: 79%
Liczba głosów:28
79%
21%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Ewa : A tak naprawdę to brzydka , to bezguście .
1 lis 16 11:41 | ocena: 89%
Liczba głosów:28
89%
11%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Agata : Okropne
1 lis 16 12:47 | ocena: 89%
Liczba głosów:19
89%
11%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~baba : baby to sa jednak durne
1 lis 16 11:13 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Nieprawidłowy email

Foto: East News

Beyonce

Ulubiona torebka gwiazd: Gucci Dionysus (slajd 1 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: East News

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: East News

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: East News

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: East News

Reklamy
Koniec bloku reklamowego