Jak zaczarować pokaz mody

Pokazy mody to dziś nie tylko najnowsze trendy, ale również dobrze opracowane show, na które składają się scenografia, dźwięk i światło. Projektanci prześcigają się w wymyślaniu dekoracji i planowaniu miejsc pokazów. Scenografie z tygodni mody są tego najlepszym dowodem.

Największe marki w branży mody spędzają długie miesiące na przygotowaniach do pokazów. Od trwającego zaledwie kilka, a czasem kilkanaście minut show, wiele zależy i wie o tym każdy właściciel marki. Topowe pokazy wzbogacane są dziś w scenografie, opracowane na wysokim poziomie, które nieraz zaskakują, dziwią, a czasem bawią. Wszystko po to, żeby przykuć uwagę kupców i całej branży, która pojawi się na pokazie. Wybraliśmy najciekawsze show ostatnich lat, które powinniście zobaczyć. Ciekawe, które z nich spodobają Wam się najbardziej.

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email

Foto: Getty Images

Fendi jesień-zima 2007/2008

Autorem najbardziej ekscentrycznych pokazów od lat jest Karl Lagerfeld. Zarówno Chanel, jak i Fendi, wiodą dziś prym w rankingu najdroższych i najbardziej ekstrawaganckich show. Do historii przeszła na przykład scenografia pokazu Fendi z 2007 roku, który odbył się na Murze Chińskim i kosztował ponad 10 milionów dolarów.

Jak zaczarować pokaz mody (slajd 1 z 18)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego