MOYE, czyli jak być piękną w domu

Nowa marka na polskim rynku powstała z myślą o komforcie i odpoczynku. Dwie siostry, Magdalena i Melania zaprojektowały homewear  i bieliznę na poziomie premium. Produkty, wykonane z najlepszych tkanin, sprawią, że w zaciszu domu poczujesz się wyjątkowa i seksowna.

Foto: Materiały prasowe

MOYE w swojej ofercie posiada nie tylko bieliznę, ale również ubrania do domu: jedwabne szlafroki, delikatne topy i szorty. Celem założycielek marki jest pielęgnacja intymnej, domowej sfery. Ich ubrania mają moc i potrafią wpływać na nasz nastrój. Relaksując się w pięknym MOYE możemy poczuć się komfortowo. A jak podkreślają Magdalena i Melania, to tworzy w naszym życiu nową jakość.

Magdalena Linke: Co wyróżnia markę MOYE?

Magdalena  Wyszomierska: MOYE to homewear na poziomie premium. Kładziemy szczególny nacisk na jakość materiałów, staranność wykonania i komfort noszenia. Tworzymy bieliznę domową z myślą o niczym niezakłóconej, codziennej regeneracji. Koncentrujemy się na celebracji pozornie banalnego elementu naszego życia, jakim jest spędzanie czasu w domu. Naszym celem jest pielęgnacja sfery domowej, sfery prywatności, w myśl hasła: „my home is my castle”.

ML: Co oznacza tajemnicza nazwa MOYE?

MW: Nazwa zaczerpnięta została z małej miejscowości we francuskich Alpach. Sprawia ona wrażenie, jakby czas był naszym sprzymierzeńcem. Życie toczy się tam wolniej. Bardzo spójnie kojarzy się nam to z produktami MOYE. Nazwa w sposób naturalny nawiązuje także do słowa „moje”, które podkreśla intymny charakter kolekcji.

ML:  Jak wpadły Panie na pomysł założenia marki i jaki jest jej motyw przewodni?

MW: To proste. Jesteśmy siostrami i połączyłyśmy siły. Zawsze się wspieramy i zgadzamy światopoglądowo. Uzupełniamy się w wielu aspektach życia i pracy. Była to dla nas zatem naturalna droga rozwoju. Melania jest świetnie zorganizowana, solidna i skuteczna w negocjacjach. Ja ukończyłam London College of Fashion, który uporządkował moją fascynację modą. Jestem tą kreatywną siłą, która odpowiada za kierunek artystyczny marki. Motywem przewodnim jest dążenie do harmonii. Bielizna domowa, która wykonana jest z materiałów współgrających z wrażliwą skórą, jest idealnym na to sposobem. Jednocześnie jest ona osadzona w bardzo bliskiej nam estetyce minimalizmu, czystej formy i precyzji każdego szczegółu. Kompozycja ta tworzy całość, która dopieszcza zmysły.

Foto: Materiały prasowe MOYE

ML:  Które produkty z pierwszego lookbooka to must have tego lata?

MW: Nasza kolekcja została przemyślana tak, aby niektóre jej elementy mogły swobodnie wyjść poza ramy homewear. Absolutnym must have są topy, które mogą stanowić doskonałe uzupełnienie codziennej stylizacji. Jednocześnie w MOYE nie chodzi o trendy. To nie jest kwestia mody, a stylu życia.

ML: Z jakich materiałów wykonujecie projekty MOYE?

MW: Wszystkie nasze produkty wykonujemy wyłącznie z wyselekcjonowanych materiałów naturalnego pochodzenia. W tym sezonie są to 100% cupro i 100% jedwab. Zależy nam na właściwościach termoregulacyjnych, hipoalergicznych i dużej przepuszczalności powietrza. Równie ważny jest aspekt estetyczny i precyzyjne wykończenie. Dążymy do wspomnianej już harmonii.

Foto: Materiały prasowe MOYE

ML: Fotografie pierwszej kampanii wykonała Sonia Szóstak, jedna z najbardziej rozpoznawalnych fotografów w tej chwili. Jak wyglądała współpraca przy kampanii?

MW: Estetyka Soni zachwyciła nas i byłyśmy pewne, że świetnie się zrozumiemy przy realizacji tego projektu. To była niezwykle kreatywna współpraca, pełna pozytywnej energii i pasji, którą w naszej ocenie widać w efekcie końcowym.

ML: Do kogo kierujecie swoją markę i czym chcecie się wyróżnić na polskim rynku?

MW: Naszą markę kierujemy do kobiet ceniących wysublimowaną estetykę i dbających o wysoką jakość w codziennym życiu. Chcemy uświadamiać, jak korzystny wpływ na skuteczność naszych życiowych działań ma regenerujący odpoczynek. Jesteśmy pierwszą marką premium specjalizującą się w bieliźnie domowej. W naszej filozofii komfortu i jakości nie ma miejsca na ustępstwa. Być może dlatego ponad rok zajęło nam przygotowanie pierwszej kolekcji. Chcemy wyznaczać nowe standardy na polskim rynku mody.

Foto: Materiały prasowe MOYE

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email