Moda pokolenia Z. Jak kupują ubrania millenialsi?

Millenialsi to osoby urodzone po roku 90. i 2000. Pokolenie internetu, smartfonów i tabletów. Jakie jest ich podejście do mody? Co mają w szafach i czym się kierują, kupując ubrania?

Foto: East News

Pokolenie millenialsów ma zdecydowanie inne poglądy na życie, niż osoby urodzone w latach 80. Pokolenie Z cechuje się również zupełnie innymi zachowaniami konsumenckimi.

Jak czytamy na Newsweek.pl znane marki zamykają swoje sklepy stacjonarne. Wszak młodzi ludzie większość czasu spędzają w internecie, a co za tym idzie robią zakupy w sieci.

Foto: istock Millenialsi

Niektóre ze sklepów, jak m.in. irlandzki Primark mimo wszystko zachęca młodych klientów do kupowania w stacjonarnych sklepach. Namawiają do robienia selfie w ubraniach z Primarku i wrzucania na stronę. Zdjęcia zakupowiczów wyświetlane są również w niektórych sklepach. Primark powiększył też przymierzalnie, aby mogły się w niej zmieścić dwie osoby, a co za tym idzie łatwiej zrobić jest selfie.

Millenialsi wybierają bardzo ostrożnie ubrania. Chcą poznać dokładnie historię marki. Czytają metki, aby dowiedzieć się z jakich materiałów zrobiony jest dany produkt. Jak podaje Newsweek, pokolenie Z kupuje zdecydowanie mniej ubrań, dodatków i butów, a dużo więcej gadżetów oraz elektroniki.

Pokolenie Z nie tylko robi zakupy w sieci, ale również szuka inspiracji na blogach, Instagramie, Pintereście czy dużych platformach zakupowych.

Tematy:

Nieprawidłowy email