MICHAEL HEKMAT w konkursie C&A Re-Imagine Design Challenge 2014

Druga edycja międzynarodowego konkursu C&A Re-Imagine Design Challenge dobiega końca. Dziewięciu młodych i utalentowanych projektantów z całej Europy miało za zadnie na nowo zinterpretować klasyczne ubrania C&A z ostatniego stulecia przy zastosowaniu przyjaznych środowisku materiałów. Wszystkie prace można obejrzeć i zagłosować na wybrany projekt. Głosowanie trwa do 11 maja 2014.

Zdjęcia vuMag BlueServices

Polskę reprezentuje Michael Hekmat – właściciel marki Blessus. Michael Hekat to jeden z najbardziej doświadczonych projektantów mody młodego pokolenia. Swój warsztat zdobywał w największych stolicach mody na świecie - Paryżu, Londynie i Mediolanie, gdzie ukończył z wyróżnieniem prestiżowe Istituto Marangoni. Tę samą szkołę, której absolwentami są m.in. Domenico Dolce i Franco Moschino. Michael Hekmat ma na swoim koncie kilka kolekcji, które kreował pod okiem największych designerów na świecie. W jego portfolio znajdują się projekty, które tworzył dla Giambattisty Valliego, czy Vivienne Westwood. A do tego jest podwójnym laureatem włoskiej edycji Vogue Talents.

Zdjęcia vuMag BlueServices

Finalny projekt Michaela inspirowany jest projektem reklamy C&A z 1989 roku. Zestaw konkursowy tworzy kurtka typu bomber z ręcznie tkanego materiału z juty i rafii. Efekt 3D nadaje jej 3 200 ręcznie wycinanych jedwabnych kwiatów. Top o bardzo przemyślanej konstrukcji wykonany został z jedwabnych szali w „paryskie” wzory i zestawiony z warstwową spódnicą.

Zdjęcia vuMag BlueServices

Jeśli chcecie pomóc wygrać projektantowi z Polski, wejdźcie pod ten link i zagłosujcie na Michaela, bo C&A przewidziało dla zwycięscy bardzo atrakcyjne nagrody: autorską kolekcję dla C&A oraz 50 tysięcy euro na działania PR promujące projektanta.

Więcej o konkursie C&A na https://www.facebook.com/ca.polska/app_322939777812790

Tematy:

Nieprawidłowy email