Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Getty Images

Karl Temper (z lewej)

Karl Templer

Dyrektor kreatywny „Interview” słynie z lekko mrocznego, mało hollywoodzkiego stylu. Urodzony w Wielkiej Brytanii Templer pod koniec lat 80. zaczął pracę w Woodhouse, londyńskim butiku z modą męską. Dzięki temu poznał fotografów, z którymi zaczął robić swoje pierwsze testy. Z „Arena Homme”, gdzie pracował z Mikaelem Janssonem (dziś częstym współpracownikiem „Interview”), przeniósł się do włoskiego „Vogue'a”, gdzie polecił go sam Steven Meisel. Templer wpływa na wizerunek marek Valentino, Alexander Wang, czy Tommy Hilfiger, jednocześnie odkrywając gwiazdy, występujące na łamach „Interview”, na nowo. Pokazuje je jako kobiety z krwi i kości, a nie hollywoodzkie diwy.

Na zdjęciu (po lewej) z redaktorem mody Derekiem Blasbergiem (po prawej)

15 najlepszych stylistów świata (slajd 12 z 15)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego