Caitlyn Jenner nową ambasadorką MAC?

Caitlyn Jenner zrobiła to, czego nie udało się żadnej innej kobiecie z rodu Kardashianów: podbiła i pobiła Internet. A teraz ma szansę zgarnąć ultraprestiżowy kontrakt reklamowy. Od kilku miesięcy Caitlyn toczy rozmowy z przedstawicielami Estee Lauder do której należy MAC.

Foto: Vanity Fair

Caitlyn Jenner pojawiła się w mediach zaledwie tydzień temu, a już popularnością bije na głowę swoją byłą żonę – Kris Jenner czy setki innych gwiazd. Zmiana płci, jakiej poddał się Bruce Jenner, obecnie Caitlyn była dość medialna, ale przeprowadzona z ogromną klasą. Swoją transformację Caitlyn ogłosiła na łamach „Vanity Fair”. Jej nową twarz i ciało sfotografowała Annie Leibovitz, a stylistka „Vanity Fair” umożliwiła Caitlyn zaprezentowanie swojej długo skrywanej kobiecości.

Coming – out Caitlyn to ogromnie ważny moment zarówno w historii mediów jak i dla ruchu LGBT. Internet zalała fala pochwał i gratulacji. Nawet prezydent Obama osobiście pogratulował Caitlyn Jenner odwagi. W mediach głośno komentowano jej nowy wygląd, stylizacje, makijaż. Na szczęście skupiano się też na innych, mniej przyziemnych kwestiach, a zwłaszcza na roli, jaką w środowisku LGBT może pełnić Caitlyn. Członkini najsłynniejsze rodziny na świecie z pewnością będzie świetną ambasadorką dla ludzi trans. Atletka, kobieta sukcesu to również łakomy kąsek dla marek, które będą chciały pozyskać ją jako twarz swoich produktów.

Pierwszy ruch, a nawet kilka ruchów, wykonała w tej kwestii Estee Lauder – właściciel marki MAC. Jak donosi „Page Six” Caitlyn Jenner ma być nową ambasadorką kosmetyków MAC. Gwiazda doskonale wpisuje się w filozofię marki, która głosi: „All ages. All races. All sexes.” Słowem: w każdym wieku, każdej rasy, każdej płci. MAC niejednokrotnie pokazał, ze nie jest to tylko pusty slogan. Twarzami marki była słynna Drag Queen Ru Paul, Elton John, RIcky Martin czy słynąca z walki o równe prawa społeczności LGBT – Lady Gaga.

Przedstawieciele MAC i Estee Lauder unikają komentarza, ale w poniedziałek podczas gali CFDA, reporterowi „Page Six” udało się podpytać prezesa grupy, Johna Demseya, o opinie na temat okładki „Vanity Fair”. „Okładka jest wspaniała, ikoniczna, epicka, odważna, glamour. Jeszcze nigdy nikt tak popularny nie zrobił nic tak odważnego i tak widocznego publicznie. Caitlyn zrobiła to bardzo elegancko,” podsumował Demsey.

Dla Caitlyn kampania MAC byłaby absolutnym zwieńczeniem jej drogi do kobiecości. Bo czy może być coś bardziej kobiecego niż makijaż, który ma moc stworzenia nas na nowo?

Tematy:

Nieprawidłowy email